Work it out

Hei folkens:) I dag startet jeg dagen med å dra på posten for å hente de nye skoene mine (adlink) Etterpå dro jeg hjem igjen og lagde meg en sunn havregrøt med skummet melk, toppet med Stevia og kanel, før Kaja og jeg dro på Burlesque dansetime. Det var faktisk utrolig gøy! Skikkelig sexy dans, minnet en del om Burlesque-filmen med Christina Aguilera.

Jeg har forresten fått nytt speilreflekskamera som jeg ikke kan så mye med enda, derfor så mye støy i bildene! Blææh, blir sprø.

Nå sitter jeg og venter på at Anders skal komme hjem, han har med mat og vi skal se The Voice USA med blant annet Shakira og Usher i dommerpanelet. Det er veldig gøy, for de som synger der er så utrolig talentfulle! Jeg gråter jo annenhver audition, lol! Prøver sånn halvveis å skjule det for Anders for det er jo litt kleint, men det funker som regel ikke så bra:p Senere kommer Fredrik og Kaja for å se film hos oss ♥

Håper dere har en fin lørdag :*

5 kommentarer
    1. Hei!
      Har tenkt på å bestille de samme skoene som deg. Hva synes du om størrelsen? Er de store eller små i størrelsen?
      Klem

    2. Synnøve: hei! Jeg tror de er bittelitt større enn normalt, men ikke så mye. Jeg kunne egentlig ønske at jeg gikk for 35 istedetfor 36, for de er ganske romslige og ikke så smale. Uansett så viker dem ikke så mye fra normalen 🙂 klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg