Platinum Blonde // TIGI Hair Reborn

På torsdag var jeg hos frisøren igjen for å bli… yes, you guessed it, blondeeeer. Håret mitt var jo rimelig lyst fra før av, men siden vi nærmer oss sommeren, hvorfor ikke gå nesten platina? Det er lenge siden jeg har vært så lys som nå, men jeg liker det kjempegodt! Det var en av sjefene på Karlsson Barlindhaug, Jenny Karlsson, som gjorde det på meg denne gangen. Hun la kjempemange folier med tynne, tynne striper slik at det nesten ser ut som det er blondert, men har mer spill og dybde. Etterpå la hun i en toner for å få det passe kaldt. Tonere er så viktig for blondt hår, jeg skjønner ikke hvorfor mange frisører lar vær å bruke det. Det kan jo endre blondfargen den ene eller den andre veien… Etterpå fikk jeg en kjempegod salongkur fra TIGI Reborn etterfulgt av den herligste hodebunnsmassasjen. Finnes det noe bedre velvære enn hodebunnsmassasje egentlig? Tror ikke det!

 

Jeg fikk også noen perfekte produkter for mitt hår, som nå er ganske skadet og trenger gjenoppbygging. TIGI Hair Reborn er TIGIs mest ekslusive serie, og selges kun i omkring tre salonger i Oslo og noen flere på landsbasis. Jeg fikk sjampo, balsam og kur innen Awakening-serien, som er for svakt og skadet hår. Bruken av disse produktene sammen i 30 dager skal visstnok gjenopprette hårets styrke. Det er altså en god serie å bruke nå som jeg skal spare ut håret mitt igjen. Som regel så knekker hårene ved tuppene, så det er vanskelig å få det langt, men denne serien skal hjelpe på nettopp dette. Det er viktig å nevne at du bør begynne med salongkuren, deretter fortsetter du med sjampo og balsam hjemme som vanlig, og påfører Reparative Nocturnal Therapy-kuren en gang i uken i tørt hår og sover med den over natten. Kuren er veldig behagelig å sove med, for den gjør ikke håret vått eller særlig fett (jeg har den i nå).

Følg gjerne @karlssonbarlindhaug på Instagram for inspirasjon og før og etter-bilder 🙂

 

Likte dere håret?

 Sponset behandling og produkter

6 kommentarer
    1. Hei.
      Det så super bra ut:) Har lyst til å teste ut den salongen. Er det Karlsson Barlindhaug som ligger like ved Waynes Coffe i Vika?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg