GOSH SS14 event

I går var jeg på et GOSH-event med noen andre skjønnhetsbloggere, hvor vi fikk presentert GOSHs nyheter for våren og sommeren 2014. Først møttes vi og hadde litt fingermat og bobler i glasset, før vi bevegde oss inn i foredragsrommet. Det var to dansker som holdt foredrag mens vi fikk teste produktene de snakket om. Etterpå demonstrerte de sminken på en av bloggerne. Det ble kjempefint!

Etter foredraget dro vi inn i sminkerommet og testet makeupen. Spesielt da de smokey øyepalettene fra GOSH, som var ganske flotte. Jeg gikk for blue smokey eyes faktisk, fordi jeg sjelden går med det. Det er jo så “fy fy” for blå øyner, men faktum er at det er ingen regler! Bare at det skal se fint ut 🙂

Meg, Stina og Donna Louise

Vakre Agnes Lovise som er super duper flink til å flinke seg! Bare 17 år gammel 😮


Nå passet ikke den blå øyenskyggen så bra til mine rosa lepper og kinn, så det ble ikke det ultimate resultatet. Jeg ville heller ha gått med denne smokey paletten til en helt clean hud med foundation og veldig lite solpudder sammen med nude lepper. Da ville det vært veldig fint! Blå øyenskygge, spesielt lysblå, er veldig “in” denne våren/sommeren.

Jeg er en makeup-junkie uten like, det er nesten mer gøy å få sminke enn hudpleie, så det var supergøy å få en så velfylt goodiebag. Alt fra CC-creams til mascara og neglelakkfjerner. Happy gurrl ♥ Jeg testet CC-creamen i dag og den var kjempegod. Veldig fin foundation som dekker ganske godt, men likevel ser naturlig ut, i tillegg til at en får en kjempefin glød i huden. Perfekt til sommeren.

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg