Cut out labyrint dress


CUT OUT DRESS NEVERNAKED.NO (adlink)

SHOES NELLY.NO (adlink)

COAT H&M TREND

SUNGLASSES ALEX PERRY

BAG MICHAEL KORS SELMA

 

Ah, jeg elsker denne kjolen fra nevernaked (adlink) Elsker cut out generelt, og dette er virkelig en perfekt vår- og sommerkjole. Den koster kun 499,- så det river ikke så fælt i lommeboken heller. ER så klar for sol og vårmote nå, det gir virkelig en herlig følelse.

Jeg begynte dagen i dag med trening, 30 min stepmaskin, litt jogging og styrke. Etterpå fikk jeg kaffebesøk av Kaja, hun tok også disse bildene av meg:) Jeg fikk låne den herlige jakken hennes fra H&M-trend, vil ha! Vi satt her og pratet og lakket negler *høhø* før vi dro til kjærestene våres sin jobb på Rud og besøkte dem. Nå skal de snart komme her på vors før vi skal på innflytningsfest på Frogner. Herlig lørdag ♥

Likte dere antrekket?

/Innlegg i samarbeid med nevernaked.no

5 kommentarer
    1. Åå, så fint antrekk og blogg du har!:)
      Digger bloggen din!
      Hadde forresten satt stor pris på om du besøkte bloggen min, og la igjen en kommentar! 😉
      Maren:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg