Shopping haze


Tidligere i dag var jeg ute og shoppet med Kristine, ei venninne fra Haugesund. Jeg har holdt meg fra å shoppe ganske lenge nå, så det var gøy å se alle nyhetene i butikkene og kunne kjøpe seg litt vårmote i lyse farger. Faen så digg det føles med nye klær! Jeg kjøpte også to par hvite sko for å bygge opp sko-repetoiret mitt litt:P Vi kjøpte begge disse skoene under, som var kule, anvendelig og superbehagelige å gå i. 

Når jeg kom hjem var jeg i en egen haze av shoppinggleden, og etter jeg hadde prøvd alt fant jeg ut at det var på tide å rydde i klærne mine. Jeg slang bokstavelig talt alt inn i skapene når jeg flyttet inn her, for det var så mye annet som måtte på plass. Men nå er det på tide å få ting på stell igjen, så jeg har pakket vekk en del yttertøy og klær jeg sjelden bruker, for å få frem mer av vårklærne. Når det er så stappa i skapene så er det mye vanskeligere å kle seg, og det kan bli for mange valgmuligheter også.

2 kommentarer
    1. Shopping er favoritthobbyen min 😀 Jeg tror nok at jeg har blitt litt for glad i å handle for tiden, så nå skal jeg prøve å ha kort-pause til påske for da blir det Oslotur 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg