Color Crush Shine Lipsticks

  photo colorcrush1of1-3_zpsb971642b.jpg photo colorcrush1of1-5_zpsea72e3e8.jpg

I morgen kommer The Body Shop ut med en ny leppestift-serie, nemlig Colour Crush Shine. Dette er leppestifter som er godt pigmenterte, men samtidig fløyelsmyke og skinnende. De inneholder Community Fair Trade marula olje som gir masse fuktighet og pleie til leppene. Under har jeg demonstrert 6 av de 10 forskjellige fargene på meg selv:

 photo colorcrush9_zps57f17763.jpg

15 Fuchsia Flirt // 11 Nude Allure // 18 Sunset Romance // 14 Magenta Be Rouge // 03 Pink Charming // 06 Truly Madly Deeply

Colour Crush Shine kommer altså i 10 herlige farger, alt fra rosa til nude til mørkerød. Leppestiftene gir en “sheer finish”, altså de er litt mindre dekkende enn vanlige leppestifter. Jeg prøvde mange av dem i dag, og jeg elsker finishen og fargene! Jeg har funnet min favorittfarge, 15 Fuchsia Flirt. Den er, som dere ser overfor, en herlig sommerfrisk rosa som virkelig fresher opp ansiktet. Det som skiller Colour Crush Shine fra vanlige leppestifter, er at de gir en skinnende gloss effekt, samtidig som de gir mye farge. Gir en fantastisk glans på leppene, fikk til og med ros av kjæresten, hihi ♥ Leppestiftene koster 159,- på The Body Shop.

Disse produktene ble vennlig sponset av The Body Shop

7 kommentarer

Siste innlegg