Dane Calee & Arni // Haugesund hip hop

Det er sjeldent jeg prakker musikk på andre, men i dette tilfellet må jeg gi en liten shout out til min kompis Arni fra Haugesund og hans partner in crime, Dane Calee. Noen av dere kjenner kanskje til Lido Lido? Vel, Arni og Lido rappet sammen før sistnevnte gikk solo, og jeg er forundret over at ikke Arni har blitt minst like kjent. Fyren er superdyktig til å rappe på engelsk, har god flow og kule tekster. Det samme gjelder Dane. Nå har duoen nettopp kommet ut med en ny EP – “Number One”, som dere kan høre under.

Jeg anbefaler også at dere ser musikkvideoen til en annen sang de la ut for et par år siden, Waterdrops. I love it!

Du kan følge Arni og Dane Calee musikkoppdateringer på facebook her.

3 kommentarer
    1. Jeg vet dette ikke har noenting med dette innlegget å gjøre, men jeg ønsker å fortelle deg hvor fantastisk jeg synes du er! Du er forbildet mitt innen bloggverdenen! Du er en så varm og jordnær person, og nettopp derfor tror jeg du er rett person å spørre i dette tilfellet her.
      Jeg vil nemlig informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Siden du har en såpass stor blogg med så mange lesere daglig hadde jeg satt kjempe pris på om du ville delt videoen i et innlegg, slik at flere får hjelp av den.
      Jeg har selv vært der, så langt nede, og forteller om dette i videoen. Det er en video om min historie. Historien om angsten som er blitt en del av min hverdag. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken. Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.
      http://www.vektlofterjenta.com/2014/03/04/angsten-som-er-blitt-en-del-av-min-hverdag-min-historie/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg