Roses & razors

 photo roses1of1-2_zps59284611.jpg  photo roses1of1-3_zps75280747.jpg  photo venusgilletteolayrazor1of1_zps940342c2.jpg

I dag fikk jeg bud på døren med noen nydelige rosa roser. Innpakket i dem var en gave fra Gillette Venus, nemlig de nyeste høvlene deres med 5 blader og fuktighetsbarer fra Olay. Jeg er en høveldame, jeg vokser kun armhulene, så jeg kan aldri få nok barberhøvler. Og jo mer blader, jo bedre! Disse eksfolierer huden samtidig som fuktighetsbarene fra Olay sluser inn fuktighet i huden, slik at leggene ikke blir så tørre etter barbering. Genialt, jeg gleder meg til å prøve dem ♥

Follow on Bloglovin

Sponset av Gilette Venus

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg