Herlig bringebærserie fra Body Shop

 photo thebodyshopearly-harvestraspberry1of1-2_zps725a5799.jpg

Sweeeeet berry! Early-harvest Raspberry Special Edition må være beste serien fra Body Shop e.v.e.r. Iallefall den som lukter best. Noen av nittitalls-kidsa husker kanskje bringebærisen som solgtes før? Raspberry Body Butteret lukter akkurat sånn♥ Jeg har aldri hatt sånn trang til å smøre på meg noe i mitt liv. Jeg vet ikke om jeg vil påføre det eller spise det. Så hvorfor er det kalt “early-harvest”? Vel disse “tidlig høstede” bringebærene er plukket ut for å bevare sine ‘skin-boosting’ antioksidanter.

 photo thebodyshopearly-harvestraspberry1_zps955bfe41.jpg

Kroppsskrubben både ser ut som og lukter som et bringebærsyltetøy. Den kan desverre ikke spises, men det ser nesten sånn ut. Når du masserer den inn i huden føles det ut som om du smører deg inn med syltetøy! Formelen inneholder en del sukkerkrystaller som skånsomt eksfolierer huden, i tillegg til frø som fjerner døde hudceller. Det er ikke en grov skrubb, men en mild skrubb som passer til hverdagsbruk. Den etterlater huden myk og fuktig.

 photo thebodyshopearly-harvestraspberry1of1-4_zps25044914.jpg

Body Butter fra Body Shop er min go-to når huden virkelig trenger et fuktighetsboost. Jeg bruker det ofte på leggene når de er tørre etter barbering, eller på hele kroppen etter at jeg har kommet ut fra dusjen. Det holder som regel på fuktigheten helt til neste dag. Early-harvest Raspberry body butter lukter supergodt i tillegg til at fuktigheten varer opptil 24 timer. 

Jeg oppfordrer dere til å gå å LUKTE på denne serien!

Follow on Bloglovin

Disse produktene ble vennlig sponset av The Body Shop

9 kommentarer

Siste innlegg