Hjemmehygge

 photo interior1of1-3_zps6c50f790.jpg photo interioslashr_zps61f57c73.jpg photo interior1of1-2_zpsdaf49172.jpg 

I går kom mamma på besøk fra Haugesund, det var veldig koselig ♥ Vi dro til vårt favorittsted, Ikea (høhø) og spiste litt før vi shoppet. Mamma er mye flinkere på interiør enn meg selv om vi har veldig ulik stil, så det var godt å få litt hjelp. Jeg har ikke kjøpt noe interiør siden vi flyttet inn, så jeg kjøpte noen puter for å sprite opp stua litt. Jeg har planer om å kjøpe mesteparten på nettet, for jeg ønsker ikke å bare ha Ikea og Skeidar i leiligheten liksom. Det er også viktig for meg å ha en balanse mellom urban og classy stil, noe som reflekterer min stil. Etterhvert som jeg får ting på plass så skal jeg vise mer av leiligheten 🙂

7 kommentarer

Siste innlegg