IV Jade

Jeg fikk meg ny rettetang her om dagen, IV Jade fra ghd. Jeg har aldri hatt en ghd-tang før, men jeg har hørt så mye bra om det så jeg ville prøve den.


Hva som er så bra med ghd IV Jade:

♥ Den har avanserte keramiske varmeelementer som får ned statisk hår og frizz, enten du krøller det eller retter det.

♥ Den har rundere kanter som gjør at den er veldig enkel å bølge eller krølle håret med. Du får ikke sånne firkantede krøller, men mer buede og naturlige.

♥ Den har en innebygd sikkerhetsfunksjon – “sleep mode” – som gjør at varmen slås av hvis den ikke blir brukt på 30 minutter.

♥ Den har lang ledning, som gjør det enklere å style.

 Jeg må helt ærlig si at det er den beste rettetangen jeg har hatt …og den kuleste 😉

Den virker mye mer beskyttende på håret enn den andre jeg har fra Björn Axen, og lugger heller ikke. Håret blir kjempeblankt og fint etter at jeg har brukt den.

Jeg bruker ghd sin varmebeskyttende, og er veldig fornøyd med den. Enkel å fordele og gjør ikke håret fett.

 ghd-tangen er Limited Edition, og den finnes også i fargene Lavender og Periwinkle.

Har dere prøvd ghd-rettetenger? Hva synes dere?

Innlegget inneholder provisjonslenker
12 kommentarer

Siste innlegg