Two week tan

Jeg soler meg omtrent aldri, fordi det rett og slett elder og skader huden så mye, derfor er jeg veldig avhengig av selvbruning. Og gudene vet at det finnes mange ubrukelige selvbruninger på markedet. Derfor ble jeg så positivt overrasket av dette serumet fra L’oreal. Serumet gir en veldig naturlig brun, ikke oransj, farge. I tillegg så varer fargen utrolig lenge. Etter 2-3 påføringer varer fargen opptil to uker. 

Serumet trekker veldig fort inn i huden, og en kan kle på seg etter 5-10 minutter. Det er litt shimmer i serumet, som gir en fin finish på huden. Fabulous Self Tanning Serum fra L’oreal gir farge med en gang, og blir gradvis mørkere med tiden. Jeg bruker det også på hendene uten å skylle av etterpå, ettersom det ikke ser stygt ut etterpå. Til tross for at den er nesten perfekt, har den en ulempe også. Den flasser ikke fantastisk flott av, men det er langt i fra det verste jeg har sett, og i tillegg tar det lang tid før den begynner å flasse av. 

Jeg er superglad for at jeg oppdaget denne selvbruningen, så jeg måtte bare tipse dere også:) Det koster 179,- på Vita.

5 kommentarer

Siste innlegg