Grey Maxi





 Shoes nelly (adlink) // grey maxi dress here (adlink) // leather jacket MK&A for Bik Bok // sunglasses gina tricot // bag River Island

Da mamma var her på besøk, var vi på en stor shoppingrunde, og hun spanderte mine favorittsko på meg – Converse All Stars. Weee. Ingenting føles som et fresht par med Converse, jeg vet ikke, jeg blir som en liten unge igjen. Jeg skulle gjerne gått i Converse året rundt, og før var det stort sett bare det jeg gjorde. Men jeg måtte visst vokse opp litt, og få litt “voksnere” sko (som som regel er vonde å gå i). Anyways, fikk også denne grå maxi kjolen fra Monki som jeg har bodd i de siste dagene. Hvis du trodde joggebukse var comfy å gå i hjemme, så burde du prøve en jersey maxikjole. Sheeesh.

 God påååske forresten ♥ Likte dere antrekket?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg