I ♥ Brandy Melville

Jeg ble regelrett i ekstase da jeg gikk i Bogstadveien her om dagen – Brandy ♥ Melville hadde åpnet butikk der! Jeg ble først introdusert til den italienske kjeden da jeg var i Soho i New York i fjor. Jeg ble absolutt forelsket i de enkle plaggene, mye vintage, med de herligste stoffene. Mesteparten av stoffene er supersofte, crop topen nedenfor er bare en drøm å ha på seg. Og det beste er at de ikke har endret prisene til “norsk” standard! Vintage Levi’s shortsene koster kun 390 kroner. Jeg måtte bare raske med meg en, det var litt utplukket da jeg kom der, men jeg syntes jeg fant et kult par som passer bra til sommeren og ikke minst til festival. 

Har dere handlet på Brandy ♥ Melville før? 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg