White lace



Lace shorts sheinside // shoes chicwish // sunglasses Marc by Marc Jacobs // top (not available anymore)

Jeg elsker hvite blonder og crochet, det er så girly og sommerlig. Jeg gleder meg til det blir litt varmere ute, for som dere sikkert har fått med dere på bloggen så er jeg klar for bare ben :p I går kveld var jeg ute og jogget, og fikk faktisk vondt i halsen, det var så kjølig. Er det ikke på tide med litt varme snart!? Jeg bør uansett ikke klage, så lenge det er sol i Oslo 🙂 Håper dere har en flott påske alle sammen :*

I love white lace and crochet, it’s so girly and reminds me of summer. I’m looking forward to it getting hotter outside, ’cause I’m really ready for bare legged fashion!

 

Shop the post:

//
Turn on your JavaScript to view content
8 kommentarer

Siste innlegg