Awesome boyfriend baggies








Bilder fra Gøteborg

Jeg fikk fatt i disse herlige boyfriend jeansene da jeg var i Strömstad. Hadde akkurat sett Fanny Lyckman skryte av dem på bloggen sin som de “beste boyfriend jeansene hun hadde”, og da fikk jeg bare enda mer lyst på dem. Nå ser jeg at de er nesten helt utsolgt på nelly, og det er sikkert derfor. Hvis du er på jakt etter boyfriend jeans så anbefaler jeg deg å få tak i et par, for de er virkelig utrolig digge og kule! Perfekte for sommeren.

Shop the look…

7 kommentarer
    1. Heei! Jeg regner med du sover nå, men det gjør ikke jeg.. Har sittet oppe med matte hele natten, og nå er det nesten litt for sent (eller tidlig hehe) til å legge seg, og derfor tenkte jeg at jeg kunne sjekke vennefeeden på blogg.no profilen min. Nå er det over to måneder siden jeg gikk over til å blogge på eget domene, og jeg må si jeg savner “fellesskapet” her på blogg.no.. Jeg merker at det er rart å føle jeg har flyttet fra dere, hehe. Litt vanskeligere å følge med på oppdateringene deres også, men jeg gjør så godt jeg kan selv om jeg ikke alltid kommenterer når jeg er innnom 🙂 Håper du også følger meg fremdeles!
      God morgen forresten, med tanke på at du sannsynligvis leser denne kommentaren når du våkner! 🙂 kleeem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg