The Pink Party

Miranda og Sofie

I går kveld var jeg på Pink Party i regi av Vixen. Det var kjempegirlie og koselig ♥ Jeg møtte mange kjente, og det var kos med en skikkelig jentekveld med cupcakes og rosévin (Cupcakes’a var freakin’ amazing, flinke Christina!)

Vi var faktisk de første i Norge til å smake denne vinen fra J.P. Chenet i går. Den heter Ice Rosé, og skal nytes med isbiter i, noe jeg er veldig fan av. Vinen blir mye friskere og aromaene kommer mer frem.

Frisørene fra Headmasters stylet oss på håret etterpå, kjempeflinke!

Jeg møtte også smellvakre Marie Wolla, kjempelenge siden jeg har sett henne nå! Utrolig hyggelig og ikke minst smart jente 🙂

5 kommentarer
    1. Så fine bilder, så ut som en herlig kveld 🙂 Den rosevinen så veldig god ut, selv om jeg egentlig ikke liker rosevin… Hehe. Liker tanken med å ha isbiter oppi da, ser så mye bedre ut da 🙂

    2. Marit: Takk, det var det ;D Liker ikke rosevin jeg heller egentlig, eller vin i det hele tatt:p men det går ned, og er enda bedre med isbiter oppi:) Ikke alle viner som er beregnet for det, dog.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg