17. mai

I år feiret jeg nasjonaldagen i Moss sammen med familien til Anders:) Jeg var så lei av champagnefrokostene og dagsfylla på 17. mai, det er ikke noe jeg er vant med siden jeg ikke har pleid å gjøre det i Haugesund, så det var kjempekoselig å feire en tradisjonell nasjonaldag igjen 🙂

Etter å ha sett på litt tog og taler, dro vi på Alexandros, en gresk restaurant i Moss. Hellstrøm var der og ryddet opp en gang, kanskje noen som så den episoden? Det var iallefall kjempegod mat der. Jeg gikk for pepperbiff og Anders spiste grillspyd med tzatsiki.

Deretter så vi på russetoget:


Til slutt dro vi til foreldrene til Anders på Jeløya for kaffe og kake ♥

Mmmm… Pavlova kake slår aldri feil ♥

17. mai-antrekket kommer i et innlegg senere 🙂

Håper dere hadde en fin 17. mai feiring!

7 kommentarer

Siste innlegg