3D Rose Skirt

Skirt Romwe (adlink) // top Angelica Blick for Bik Bok // Shoes Converse (adlink)

Nå kom jeg akkurat hjem fra Filmens Hus hvor venninna mi Tina og jeg var på førvisning av Maleficent-filmen i 3D med Angelina Jolie. Vi var så heldige å være en av de første i verden til å se den! Filmen var freakin’ amazing, og Angelina Jolie var bare i rollen som Maleficent. Jeg liker egentlig ikke Jolie så godt (tror jeg fortsatt er Team Aniston:p), men nå ble jeg nesten fan. Og hvis det skulle hende at du ikke likte selve handlingen, så kommer du likevel til å bli amazed over alle de kule effektene i filmen, som blir ti ganger fetere i 3D. Jeg anbefaler alle å gå å se den til helgen når det er premiere, en fantastisk kinoopplevelse ♥

Today, my friend Tina and I went to see the prescreening of Maleficent in 3D with Angelina Jolie, and the movie was so awesome! I almost became a Jolie fan, even though I’m still team Aniston :p Anyways, I recommend that you all go see the movie when it premieres!

Shop the look…

//
Turn on your JavaScript to view content
26 kommentarer

Siste innlegg