Minigolf tour // Maleficent event video

Hei og hopp! I dag stråler solen i Oslo, det er übervarmt og alle har fri! Weee.. Jeg har veldig lyst å ta med meg solfaktoren, sole meg litt i Frognerparken og kanskje grille litt. I tillegg har min bedre halvdel og jeg begynt på en aldri så liten minigolfturnering på Marienlyst minigolf, så jeg lurer på om vi skal ta noen slag sammen i dag. Sist vant han, men så fant jeg ut etterpå at jeg aldri hadde spilt minigolf i virkeligheten før, bare på data, så jeg synes jeg er litt unnskyldt der. 

Jeg har forresten fått en video fra Maleficent-eventet jeg var på i suiten på Grand Central Hotel for litt siden, og i videoen er det også integrert noen flotte klipp fra filmen. Se den her:

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg