Gorgeous curls // Hvordan vende krøllene bort fra ansiktet

Det finnes en del forskjellige måter å krølle håret på, men noe av det jeg synes er finest er når krøllene vendes bort fra ansiktet, slik at ansiktet vises bedre. Det er veldig lett å få til, så lenge en vet teknikken, og hvilken vei en skal gjøre det. Jeg er ingen kløpper på hår, så hvis jeg kan – så kan du!

Under demonstrerer jeg ved hjelp av noen enkle steg hvordan du får looken:

Først er det viktig å beskytte håret mot varme. Jeg fordeler Keratin Cream Serum fra Gorgeous jevnt over i håret, fordi det pleier håret med proteiner og fuktighet, samtidig som det beskytter mot varme.

Til å begynne med tar jeg opp et passende parti med hår, og legger tangen bak håret. Det er viktig at du holder tangen ovenfra og ikke nedenfra, ellers blir det veldig vanskelig å jobbe på denne måten.

Deretter surrer jeg håret bakover rundt tangen, bort fra ansiktet.

Fortsett sånn til du har gjort ferdig den ene siden.

På den andre siden må du naturligvis gjøre det samme, du vender håret motsatt vei, men fortsatt bak tangen og bort fra ansiktet.

Til slutt holder du håret litt tilbake mens du sprayer i en lett hold spray, slik at krøllene holder seg lenger.

Resultatet:



Volume Curl Wand fra Gorgeous er min favoritt til store krøller/bølger, fordi den har akkurat passe tykkelse, og gir et kjempefint resultat. Den er automatisk stilt inn på perfekt varme for å krølle håret, så en slipper å tenke på å regulere gradene. I tillegg ser den nydelig ut i sort med diamanter ♥

11 kommentarer

Siste innlegg