España

Hei sweeties! 

I går ettermiddag landet vi i solfylte Alicante. Virkelig herlig å komme seg på ferie. Jeg har ikke ordnet internett enda, derfor blir det litt mobilblogging. I dag har vi tilbringet mesteparten av dagen rundt bassenget og solt oss og badet. Og litt shopping, selvfølgelig.

Pappa har ferieleilighet i Spania som Anders og jeg låner, og det blir helt nydelig å tilbringe to uker her ♥ Er så lenge siden jeg har vært i syden nå, så det skal bli deilig å slappe av istedetfor å løpe rundt på storbyferie. Vi har faktisk aldri vært i syden sammen, så det er skikkelig kos 🙂

Det var derimot ikke alt som gikk som det skulle igår, lol. Rett før flyet skulle lande fikk jeg helt sykt mye propper i ørene, det stakk og gjorde så vondt at jeg trodde seriøst at trommehinnene kom til å sprenge. Når jeg skulle gå ut av flyet merket jeg at jeg hørte omtrent ingenting på det venstre øret, men trodde det ville gå over etter et par minutter. Det gikk flere timer, og jeg hadde fortsatt ikke fått hørselen tilbake. Til slutt gikk jeg på apoteket for å få noen dråper som skulle hjelpe, og etter cirka to timer så ble det litt bedre, men jeg hørte fortsatt ikke skikkelig. Heldigvis våknet jeg i dag med cirka full hørsel igjen. What the hell?? Noen som har opplevd det før?

Jeg gleder meg til å koble av fra sosiale medier disse to ukene, men jeg kommer fortsatt til å poste innlegg herfra, bare ikke så ofte som vanlig 🙂

6 kommentarer
    1. Det er helt vanlig! Har jobbet som flyvertinne og har selv opplevd det. Det skyldes ofte en liten forkjølelse som du kanskje ikke har merket men som må fort merker ombord i et fly. Det er utrolig vondt og ubehagelig, noen ganger tar det en del timer før proppen forsvinner og man hører igjen! Ikke

    2. Stine: Ja, jeg hadde faktisk en liten forkjølelse, og det er sikkert derfor det ble så ille. Haha, da vet jeg det til neste gang! Eller forhåpentligvis så skjer det ikke igjen:p

    3. Har opplevd det før, men fikk bare vanlige propper i ørene, som ikke gikk bort! Det var pga forkjølelse, gikk 2 døgn der jeg følte jeg bare hørte min egen stemme i hodet, haha:-D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg