Sneak peek

En liten sneak peek på et antrekk fra Spania 🙂 Nå skal jeg ut å bli litt tan, for jeg har bare blitt bleikere å bleikere etter jeg kom hit, eller rettere sagt; selvbruningen har sakte men sikkert blitt skrubbet bort. Jeg hadde glemt ut hvor utrolig rastløs jeg blir av å sole meg. Men i dag skal dagen brukes til det, ettersom vi må unngå kjøpesentrene som vi har vært på hver dag. Er dere klar over hvor billig Zara er i Spania? Det er typ H&M priser, liksom. Galskap! I tillegg er Zara Home på hvert hjørne, som er like billig. 

A little sneak peek on an outfit from Spain 🙂 Now I’m going out to get some tan. I had totally forgot how restless I get when I’m laying out in the sun, so I haven’t got that much color yet:p I have to avoid the big shopping malls I’ve been going to everyday here, so it’s a perfect day for sunbathing. Are you guys aware of how inexpensive Zara is here? The prices are like H&M’s almost. At least compared to Norway. Cray cray.

5 kommentarer

Siste innlegg