Must have // Tangle Teezer

Her om dagen var jeg på en Beauty Supply-butikk her i Spania og kjøpte et genialt redskap til håret som jeg burde ha anskaffet for lengst – nemlig Tangle Teezer. Mange av dere har sikkert hørt om den fra før, og det er en del rosabloggere som har anbefalt den før, men jeg trodde virkelig ikke den var så god som den var. Jeg kan bare glemme alle naturbørstene mine, denne saken får virkelig ut alle flokene i håret, og på mye kortere tid. I tillegg sliter den veldig lite på håret. Genialt for alle, men spesielt for oss med extensions eller langt og trått hår. Jeg trodde denne saken var oppskrytt, men nå synes jeg nesten den er undervurdert. Alle burde ha en sånn! :p 

Jeg hadde de sykeste flokene igår etter å ha badet i basseng med en flette som hadde hengt seg opp overalt, og jeg fikk ikke engang opp fletta. Men TT fikset biffen. Dette er min trofaste venn i veska fremover!

Du får kjøpt den jeg har i gull her eller mange andre typer her for kun 149,- (adlinks).

Noen som har Tangle Teezer fra før? Hva synes dere?

4 kommentarer
    1. Jeg har selv Tangle Teezer og er utrolig fornøyd med den! Jeg har ganske langt hår og det er utrolig slitt i tillegg pågrunn av for mye farging, så den passer meg ihvertfall midt i blinken! Skal aldri bytte den ut, hehe 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg