Black slit dress







Bag Michael Kors (adlink) // dress H&M // shoes Y.R.U. // sunglasses Chicwish (adlink)

Dagene her i Spania har stort sett bestått av soling, bading, shopping og masse god mat. I morgen reiser vi hjem, men jeg kunne godt tenke meg å være her noen uker til. Heldigvis har jeg noe spennende å se frem til når jeg kommer hjem. Jeg savner forresten litt å bli forstått, ikke alle spanjoler er like gode i engelsk:p Jeg har blitt litt bortskjemt på det når jeg stort sett har feriert i USA, men det er jo mange land som ikke har engelsk som 2. språk. Satser på å dra tilbake her snart, veldig herlig sted å slappe av på. Veldig bra shopping også, jeg har kjøpt masse siden jeg kom hit. Mest sko faktisk, som jeg satser på å få hjem uten overvekt på Ryanair *hjelp*. Jeg kjøpte også en ny veske fra Michael Kors (på bildene) som er fin til hverdags. Bloggingen vil bli litt mer stabil når jeg kommer hjem. Har prøvd å ikke stresse altfor mye med det på ferie, men blir stresset så fort det går en dag uten :p Jeg vil jo helst at dere skal se et fresht innlegg istedetfor et gammelt et når dere klikker dere innpå 🙂

15 kommentarer

Siste innlegg