New Jessica Buurman’s

Platform Loafer Pumps here (adlink)

Etter at jeg fikk skorepertoiret for sommeren utvidet, skjønte jeg hvor viktig det var for garderoben. Derfor har jeg allerede begynt å utvide utvalget til høsten, slik at jeg har noe av fottøyet klart til de gråe dagene kommer. Siden jeg var så forelsket i de hvite loafer pumps’a i sommer, så tenkte jeg at jeg like godt kunne kjøpe like i sort til høsten. Men denne gangen kjøpte jeg en litt mer robust type i ekte skinn fra Jessica Buurman. Sist gang kjøpte jeg i syntetisk stoff fra Chicwish.com, og de funket bra de også, men ettersom de var i hvitt ble de fort skitne og ripete. Jeg kjøpte forresten Jessica Buurman skoene i 35, noe som pleier å passe meg akkurat, men det var litt plass til overs så jeg vil si de er bittelitt store i størrelsen, men henger likevel godt på foten. Du får forresten 10% rabatt på første kjøpet hos JessicaBuurman.com. Bare registrer deg og sjekk e-posten for kode etterpå.

After I got my shoe repertoire pretty extended for the summer, I understood just how important it is for the wardrobe. Therefore I have already started to extend the varieties for this fall, so I have the goods ready for the grey days coming ahead. I fell in love with the white loafer pumps this summer, so I figured I could just get similar ones in black for fall/winter. Only this time I got a pair that is more robust in real leather from Jessica Buurman. I bought them in a size 35, and they were a tiny bit too spacey, so I would say they are a tad big in the size. Either way they fit me and they hug well on the foot. Btw, you get 10% off your first purchase at JessicaBuurman.com. Just sign up and check your email for the code afterwards.

Shop the shoes:

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
5 kommentarer
    1. Hei! Hvor lang tid tok det før du fikk skoene? 🙂 Vurderer å bestille fra Jessica Buurman, men er litt skrptisk til siden.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg