Veet Easy Wax // Dommen

 Sponset innlegg i samarbeid med Veet

For noen uker siden fikk jeg og noen heldige lesere prøve Veets nye Easy Wax. Det er en roll on-voks, og den er beregnet for å gjøre voksingen enklere og raskere å utføre. Nå har jeg fått inn dommen fra bloggleserne i testpanelet, i tillegg skal jeg skrive om mine erfaringer med produktet.

 

Jeg synes først og fremst at Easy Wax er det er det enkleste og minst grisete vokseproduktet fra Veet. Du setter bare beholderen med voks inn i apparatet og plugger apparatet i veggen. Deretter venter du ca 20 minutter til voksen er perfekt temperatur. Jeg synes det er ganske digg at det går av seg selv, da gjør jeg bare noe annet i mellomtiden. Etter 20 minutter er voksen klar til å rulles på huden. Jeg brenner meg ikke i det hele tatt siden voksen holder en jevn temperatur, og prosessen er veldig behagelig. Etter å ha rullet voksen nedover leggen, legger jeg på en strips og river av mot hårene. Jeg har vokset meg en del ganger før, så smerten er ikke noe jeg tenker på lenger.

Jeg vokset alt fra legger til brasiliansk på mange kunder da jeg jobbet som hudpleier, men brukte da vanlig voks som en koker opp. Uansett så har jeg noen standarder som voksen skal leve opp til, og for å være en roll on voks, så synes jeg Easy Wax er ganske god. Omtrent like gode som roll on-voksapparater i salonger. Easy Wax er veldig praktisk til legger og under armer synes jeg, fordi det går så fort. Resultatet varer også ganske lenge, spesielt under armer. For armhulene og bikinilinjen finnes det en Wax-refill med mindre roll on-hode som en kan kjøpe vedsiden av for å gjøre det enda enklere å komme til de små områdene. Jeg synes det er kult at en kan kjøpe et bra roll-on apparat til en rimelig pris og ha det hjemme slik at en enkelt kan vokse seg når som helst!

La oss se på hva de andre i testpanelet mente:

“Jeg testet Veet Easy Wax på lår, legger og under armene, og er ikke annet enn positivt overrasket. Har forsøkt meg med voks hjemme før, noe som alltid har endt opp med masse søl, ujevn påføring og noen mindre brannskader. Veet holder virkelig det de lover, og man unngår alt dette. Den var utrolig enkel å bruke, og resultatet ble glatt og hårfri hud – en mindre ting å bekymre seg for når man skal på med sommerkjolen i sommer! Ble også veldig positivt overrasket over hvor smertefri og hvor lite tidkrevende prosessen var. Det lille av voks som ble igjen på huden etter fjerning av stripsen var enkelt å fjerne med våtserviettene som fulgte med, noe som er et stort pluss. Jeg kommer definitivt til å fortsette å bruke Veet easy wax roll on, da det er det beste hårfjerningsproduktet jeg har prøvd så langt! Nå nyter jeg sommeren med fin, glatt og helt hårfri hud!

Tusen takk for at jeg fikk muligheten til å være en del av testpanelet, og for at dere har gitt meg en ny hårfjerningsfavoritt!

“Då har jag fått testat ut kitet jag fick i posten! För mig var det första gången jag prövade att vaxa benen så jag var väldigt glad när jag var en av de som blivit utvald, men jag inte var beredd på var att det gjorde så ont… Antar att det blir bättre efter att man gjort det några gånger. Själva vaxningsprocessen var väldigt enkel. Det var bara att sätta i vaxet, stoppa in sladden i eluttag och så var den varm efter ca 30 minuter. Jag hade skrubbat huden dagen innan för bästa resultat och även rengjort huden från krämer och oljor så att vaxet skulle fästa. Vaxet var också väldigt enkel att påf,öra. Det var bara att stryka på och sen pressa vaxremsan uppe på. Eftersom det var min första gång så fick jag ta hjälp med att rycka av det, annars hade jag aldrig vågat. Huden blev ganska så rödprickig efteråt men det tror jag man får räkna med när man vaxar. Det gick bort dagen efter och nu är mina ben silkesmjuka och fina! Detta kitet är värt pengarna och jag vill absolut anbefalla det vidare till andra.

På grund av att det var så enkelt att värma upp och påföra så ger jag den 5/5, högsta betyg!”

“Jeg pleier alltid å vokse beina og har brukt den “vanlige” Veet-voksen til nå. Jeg likte virkelig varmvoksen og følte at det gikk mye fortere og lettere å fjerne hår med. Det som er så greit er at hvis man har glemt en liten stripe med hår et sted, så påfører man bare voksen akkurat der og fjerner det enkelt – i motsetning til den “vanlige” voksen hvor man må bruke hele stripsen, eventuelt klippe den i to. 

Voksen var behagelig på huden og var absolutt ikke for varm, noe mange kanskje frykter at varmvoks kan være. 

Alt i alt var det veldig enkelt å bruke, og jeg kommer nok ikke til å gå tilbake til den “vanlige” voksen igjen!

“Da har jeg og en venninne testet Veet Easy Wax og her er dommen:

+ Anvendelig

+ Fin temperatur

+ Fjerner alle hårene

+ Voksen blir jevnt fordelt

+ Fin farge, slik at man ser hvor voksen er

+ Gode oljeservietter som man bruker etter voksing

 

– Noe tidkrevende, siden vi må varme opp igjen voksen (men det kan være fordi vi brukte lang tid siden det var første gang)

– Noe vanskelig å få vekk resterende voks” 

“Jeg har vært så heldig og fått tilsendt Veet Easy Wax startpakke. Pakken inneholdt alt en trengte for å vokse beina, så det var bare å sette i gang og å følge bruksanvisningen. Jeg har aldri prøvd voksing før, så var veldig spent på om det ville gjøre vondt og om det ville være vansklig å påføre. Jeg ble positivt overrasket da det ikke var noe vanskelig i det hele tatt og det gjorde ikke så vondt heller. Kunne være litt ubehaglig i det en skulle dra av. Voksen kunne være litt klissete og satt igjen på huden etter voksingen. Samtidig ble ikke ikke alt håret tatt. Men jeg er veldig fornøyd ned produktet og kommer garantert til å fortsette med det.”

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg