Zara knit



Endelig fikk jeg tatt i bruk den nye strikkegenseren min fra Zara, ettersom det ikke var 30 varmegrader ute. Jeg har allerede kjøpt inn en del klær til høsten som jeg klør etter å bruke, så jeg kan nesten ikke vente til det blir litt kaldere, hihi. Birkenstock lookalike-sandalene er så og si de eneste jeg bruker for tiden, de er så komfortable samtidig som de får ethvert antrekk til å virke mer casual. Har dere også hivd dere på trenden? 🙂

I kveld skal Anders og jeg ut å spise med et annet par, og så på kino etterpå. Blir kos! Vet ikke helt hvilken film vi skal se? Kanskje Hercules siden det er så mange norske skuespillere med, synes det er kult at de hevder seg i Hollywood! Skal også prøve å klemme inn en treningsøkt før den tid.

See ya ♥

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
15 kommentarer

Siste innlegg