Red + Pink


Crop top Chicwish (adlink)

En av trendene denne høsten/vinteren er å mikse rosa og rødt sammen, noe jeg synes er kjempekult. Nå har jeg faktisk utrolig lite rosa klær i hus, men om en ikke vil ta looken heeelt ut så kan en gå for rosa lepper eller negler. 

Rosa og rødt har alltid vært så fy-fy. Jeg husker da jeg var 5-6 år og hadde kledd meg i rosa boblejakke og rød bukse, og mamma ville ikke la meg gå utav huset! Hun fortalte meg at grunnen var at fargene ikke passet sammen, og da fyrte jeg tilbake: “Jamen, fargene er jo nesten helt like?!” Hehe. Det er vel en grunn til at jeg ble så opptatt av å mikse og matche klær fra tidlig alder, noe jeg forsåvidt er takknemlig for 🙂

Hva synes dere om rosa + rødt?

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
19 kommentarer

Siste innlegg