White collar

Shirt Chicwish (adlink) // Leather jacket Chicwish (ad link) // Shoes Jessica Buurman (ad link) 

Sideskillen funket liksom aldri helt med det gamle håret, men med den nye fargen så fønker det. Jeg stortrives virkelig med fargen! Anyways, skjorten og skinnjakken jeg har på meg fikk jeg i posten fra Chicwish her om dagen, det er stort sett der klærne mine kommer fra for tiden. Nå er det 25% avslag på alt i nettbutikken også tror jeg. Etter litt påfyll i garderoben måtte jeg ha en etterlengtet opprydning i skapet mitt i går, og gjett om jeg må ha et aldri så lite klessalg en dag veldig snart! Nå har jeg fylt opp både kister og boder med klær, så jeg er klar for å bli kvitt litt 🙂

Shop the look:

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
14 kommentarer

Siste innlegg