Clean greens

Her om dagen begynte jeg på disse relativt nye, grønne produktene fra Pukka, kalt Clean Greens. Jeg har brukt lignende produkter før med noenlunde samme ingredienser, men ikke akkurat dette merket. Jeg elsker grønne pulver og supermat, for jeg vet hvor utrolig bra det er for kroppen. Alltid når jeg går på sånn her så får jeg mye finere hud og mer energi. I tillegg prøver jeg å spise mat som ikke er så “forurenset” av tilsetningsstoffer osv, for å få ekstra god effekt.

Pulveret smaker ikke kjempegodt i seg selv, men jeg blander en toppet teskje i et lite glass med appelsinjuice, og da smaker det nesten bare juice. Ellers kan en blande det oppi smoothie eller aloe vera juice for eksempel. Clean Greens-pulveret renser kroppen på en naturlig måte ved hjelp av blant annet hvetegress, Spirulina, Chlorella, grønn te ekstrakt, fennikelfrø, ingefærrot og peppermynteblad. Det er mye proteiner i pulveret og det gir god næring til kroppen. Et godt tilskudd i hverdagen hvis du prøver å få orden på kostholdet ditt, eller bare rett og slett har lyst å bli litt sunnere.

Den grønne teen er også rensende og består av blant annet fennikelfrø, lakrisrot og brennesleblad. Slike teer smaker heller som regel ikke særlig godt,men på grunn av sitronbladene som er tilsatt smaker den ganske friskt i forhold til andre jeg har prøvd. 

Bruker dere slike “grønne” produkter?

4 kommentarer
    1. Jeg prøvde den ut i dag for første gang, og blandet den bare ut i kaldt vann. Trodde jeg skulle dø, men får gi det en sjans til og i morgen blander jeg den i juicen i stedet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg