Zara faux fur coat






Bag Michael Kors (Zalando.no) // coat and sweater Zara // shoes Mohi // skirt Bershka


Hellu 🙂 Håper dere har hatt en fin helg? 🙂

I dag har jeg vært ganske fyllesyk, bleh. Anders, Kristoffer og jeg var i bursdagsfest til kusinen min og venninna hennes i går, og da ble det litt mye innabords. Derfor har det altså blitt nada blogging i dag, jeg klarer bare ikke å sitte på dataen når jeg er redusert!

Ellers en liten gladnyhet fra helgen; på fredag ble jeg svindlet for alle penga mine, det oppdaget jeg etter at jeg våknet opp fra en liten lur og sjekket eposten min. X-antall transaksjoner var blitt gjort fra min PayPal til et selskap kalt Trion Worlds, Inc. Flaks at jeg sjekket det i det hele tatt. Jeg sendte inn en klage til PayPal og de satte i gang og etterforsket saken, og heldigvis skal jeg få alle pengene tilbake igjen. Creepy! Jeg skjønner ikke hvordan de har fått tilgang til kontoen min, men jeg har iallefall endret alt av passord osv., så vær obs på det hvis dere bruker PayPal. I ettertid fikk jeg høre om flere som hadde opplevd det samme, nemlig.

I morgen kommer mamma på besøk fra Haugesund, det blir kjempekos ♥

Ha en fin søndag, dere <3

Shop the post:

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
19 kommentarer

Siste innlegg