White set // Vixen nominations




Photo creds: Kristoffer

Kjøpte dette settet på H&M for en stund siden, og det er så komfy og varmt nå til høsten. Fryser virkelig ikke i det! Fikk også disse skoene fra H&M av mamma, skikkelig fluffy og fine. Det har vært så varmt så lenge nå på østlandet, først nå begynner kulden å sette inn. Men da får vi iallefall snart brukt alt det fine høsttøyet vårt ♥ 

Nå er forresten nomineringen til Vixen Blog Awards 2014 i gang, og jeg hadde blitt så glad om dere ville nominere meg i en eller annen passende kategori ♥ Det var en av de beste følelsene ever da jeg vant Årets Skjønnhetsblogger ifjor, så jeg må jo nesten bare prøve meg igjen, hihi.

Image and video hosting by TinyPic

Under kan du se en video fra Vixen Blog Awards i fjor:)

12 kommentarer
    1. Utrolig fin outfit! Du er alltid like stylish! 🙂 Kan du lage en sånn høst outfit collage? Hadde vært gøy å fått litt inspirasjon nå:)
      Nominerte deg til årets moteblogg. Følte du passet inn der, hehe 🙂

    2. Så fin du er. Antrekket var også veldig fint. Digget settet, solbrillene og alt. Hvilken str har du i settet?Hvis du har 34 tror du at du kunne hatt mindre? Jeg vuderer å bestill det fra HM, så da må jeg bestemme meg for str. I trend bruker jeg av og til 32 og av og til 34. Jeg tror jeg er ca like stor som deg omtrent. Hvor høy er du?

    3. Kari FM: Jeg har 34, tror ikke de har 32 i Norge lenger? Det passer egentlig helt fint, for det er så stretchy, så tviler på at jeg hadde trengt noe mindre 🙂

    4. Joda HM har 32 i Divided og Trend i nettbutikken. Nå ser jeg de er utsolgt for 34 så får prøve 32. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg