Mine favoritt leppestifter

I’m a big fan of lipsticks, as they can change your whole make up look in a second. I get asked a lot of questions about the ones I wear, so I’ve collected all my favorite lipsticks into this post. Hopefully you’ll get some tips!


Jeg er veldig stor fan av leppestifter, de endrer liksom hele sminken på 1-2-3. Det er en av de morsomste tingene å shoppe når det gjelder sminke, synes jeg. I dette innlegget har jeg lagt frem mine favoritter blant alle jeg har, og bilder som viser hvordan de er på. Håper dere får noen tips!

IsaDora, 168 Coral Cream

This one is kind of pink and coral, I bought it because I loved the mix of color in it. It’s really creamy and matte, and I love the finish.


Denne er en blanding av rosa og korall. Den er kremete og matt, og jeg elsker finishen!

 

Chanel Rouge Allure, 96 Excentrique

Excentrique from Chanel is a tomato red color, I really love this shade! Creamy and matte texture.


Excentrique fra Chanel er en tomatrød farge. Jeg digger fargen! Den er kremet og matt.

Chanel Rouge Allure, 109 Rouge Noir

I bought this one last year when dark lips were really in. I still love it, it’s a great dark, plum color.


Jeg kjøpte denne sist år, da det var veldig “in” med mørke lepper. Jeg eslker den fortsatt, en fin mørk og matt plommefarge.

Lancôme Rouge in Love, 361M Pink Bon Bon

Lancôme Rouge in Love is my favorite lipstick brand ever, they stay on so long and still shines and gives moisture to your lips. They come in all kinds of amazing colors, and I really love Pink Bon Bon! Creamy, no shimmer.


Lancôme Rouge in Love er mitt favorittmerke innen leppestifter ever! De holder så lenge på, samtidig som de skinner og gir fuktighet til leppene. I tillegg finnes de i utrolig mange freshe farger! Elsker Pink Bon Bon, den er kremet og uten shimmer.

Lancôme Rouge in Love, 159B Rouge in Love

This is my ultimate favorite lipstick, I’m so grateful that I bought this on the duty free shop on my way home from Mallorca a couple of years ago. I’ve never gotten more questions and compliments about a lipstick before. It’s hard to describe the redness, but it’s reaaally bright and a bit pink also. Just the perfect red, in my eyes. I really struggled to find out which number this one was, because it was all scraped off on the bottom, but I’m pretty sure it’s 159B Rouge in Love. I got to buy myself a new one soon!


Dette er min ultimate favoritt blant leppestiftene mine, jeg er så takknemlig for at jeg fikk rasket den med meg på tax freen på vei hjem fra Mallorca for et par år siden. Jeg har aldri fått mer spørsmål og skryt for en leppestift før. Det er vanskelig å beskrive rødfargen, men den er veeeldig knæsj og bittelitt rosatonet. Det er bare den perfekte rødfargen, i mine øyne. Jeg strevde skikkelig for å finne ut hvilket nummer denne her var, for undersiden var helt skrapt bort, men jeg er rimelig sikker på at det er 159B Rouge In Love. Jeg må kjøpe en ny snart!

YSL Rouge Volupte, 30 Fauborg Peach

This one is also a big favorite. It’s a one of a kind nude coral color, I tried to find some cheaper versions but it was impossible. It’s perfect for a sunkissed skin.


Dette er også en stor favoritt. Det er en nude ferskenfarge, som er helt unik. Jeg har prøvd å finne den samme fargen i utallige andre merker, men det gikk ikke. Den er perfekt sammen med en solbrun hud!

Gosh, 134 Darling

This nude color from GOSH is a great nude lipstick, a bit light but really nice and natural if you don’t use to much. Creamy and matte.


Denne nudefargen fra GOSH er skikkelig bra, den er litt lys men blir skikkelig fin og naturlig hvis du ikke tar for mye på. Også fin med litt gloss oppå. Den er kremet og matt.

Inglot, 259

This one is a bit darker than the nude from GOSH, and has some shimmer in it.


Denne er litt mørkere enn nudefargen fra GOSH, i tillegg har den litt shimmer i seg.

Max Factor, Color Elixir Giant Pen Stick, 15 Vibrant Pink

This is a crazy pink color, and I love it! It’s kind of sheer, but still really pigmented. Shiny and moisturising.


Dette er en skikkelig knæsj rosa farge, og jeg digger den! Den er litt gjennomsiktig, men veldig pigmentert samtidig. Skinnende og fuktighetsgivende.

Max Factor, Color Elixir Giant Pen Stick, 55 Mysterious Hazel

This one is perfect when you just want natural colored lips – not light, not dark – just natural.


Denne er perfekt hvis du bare vil ha en naturlig farge på leppene – ikke for lyse, ikke for mørke – bare naturlige.

Chanel Rouge Allure Velvet, 327 La Desirée

This is a dark red, matte lipstick from Chanel. Really chic and perfect for fall and winter.


Dette er en mørk rød, matt leppestift fra Chanel. Den er veldig chic og perfekt for høst og vinter.

Hope you liked the post! Do you have any favorites?

Har du noen favoritter? Skriv gjerne i kommentarfeltet!

12 kommentarer

Siste innlegg