Lansering av Make up Revolution


 

I går var Kaja og jeg på lanseringen av Makeup Revolution, et sminkemerke som har kommet fra London til Norge. Det er et ganske rimelig sminkemerke, men som likevel har supermange freshe paletter, både når det gjelder blush, øyenskygge og øyenbryn. 

 

Jeg likte spesielt den store paletten med utrolig mange fine øyenskygger + brynsskygger. I tillegg fikk jeg en egen øyenbrynspalett med voks og alt. Gleder meg masse til å prøve alt, kanskje jeg lager et innlegg om hvordan sminken er på også 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg