Min versjon av Audrey Hepburn + rabattkode!

I denne månedens utfordring, i forbindelse med Max Factors 100 års jubileum, har jeg og to andre bloggere sminket oss som 50-tallsikonet Audrey Hepburn. Det er alltid like morsomt å prøve ut forskjellige looker, og her er altså min versjon av den:

Det er en konkurranse over hvem som blir best hver måned, så jeg håper dere vil stemme på meg på Facebooksiden til Max Factor HER ♥ Hvis jeg vinner så får jeg dele ut flotte premier til dere! Jeg har litt mindre lesere enn de andre to, så desto viktigere at dere stemmer, hehe 🙂 

Her er frontpersonen, Gwyneth Paltrows versjon, av Audrey Hepburn:

Produktene som er brukt til looken:

Face Finity 3-in-1 Foundation, Colour Elixir Lipstick i fargen Burnt Caramel, Flawless Perfection Blush i fargen Natural Glow, Eyebrow Pencil i fargen Hazel, Color X-pert Eyeliner i fargen Black, Colour Precision Eye Shadow i fargen Pearl Beige, Masterpiece Max Mascara i fargen Black, Wild Shadow Pots i fargene Auburn Envy og Pale Pebble.

Forresten, med en ekslusiv rabattkode får mine lesere nå -20% på alle Max Factor produkter på Vita.no. Bare skriv inn koden “glamour”.

 

Husk å stemme på meg HER ♥

 


9 kommentarer

Siste innlegg