Hvordan holde blondfargen fin og kald

Jeg har fått noen spørsmål om hva jeg gjør med håret mitt for å holde på den kalde blondfargen, så derfor skal jeg dele noen av mine favorittprodukter med dere som hjelper mot gulskjær og en “skitten” blond farge. Enten du har både kalde og varme striper i håret som meg, eller om du har helt blondt hår så kan disse produktene gi et veldig bra resultat. Jeg bruker dem for å gjøre de lyseste partiene av håret mitt kaldere, slik at det blir mer spill i håret sammen med de varmere stripene. 

Matrix So Silver en ganske rimelig frisørsjampo, koster ca. 100 kroner og den tar effektivt bort gulskjær i håret. Jeg bruker gjerne denne når jeg vil ha en kraftigere effekt. Fashionista fra Tigi Catwalk er også en super bra sølvsjampo, kanskje min favoritt. Den er litt lysere i fargen, nesten med litt shimmer i, og resultatet blir utrolig fint og profesjonelt. Jeg føler denne gir akkurat riktig farge på håret.

Så videre til andre produkter som er effektive mot gulskjær. Fudge Hot Head Violet er en mousse som skal påføres i håndkletørket hår, enten over hele håret eller spesielle områder. Den lukter helt fantastisk og er i tillegg en god varmebeskytter. Et veldig fint produkt som ikke så mange vet om!

Og så til et utrolig bra produkt som jeg bare elsker, Fudge Paintbox i fargen Whiter Shade of Pale. Dette er en toner som er superenkel å påføre, du bare vasker håret, tar i toneren og grer gjennom håret. Så venter du fra 10-30 minutter, avhengig av hvilket resultat du ønsker, og skyller ut. Den gjør håret mye renere og hvitere, mindre grumsete og silkemykt. Et supert produkt! Finnes i forskjellige farger.

Innlegget inneholder reklamelenker

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg