Tomme produkter #5 – kjøpe igjen?

Nå har det nok en gang samlet seg opp en haug med tomme produkter på badet. Men før jeg kaster dem skal jeg vurdere om de er verdt å kjøpe igjen.

 

Lee Stafford Hold Tight Firm Hold Hairspray

Denne sprayen gir godt hold samtidig som den er litt klissete, så den er god til å spraye ned småhår.

Kjøpe igjen: Ja.

 

Sebastian Re Shaper Brushable Humidity Resistance Strong Hold Hairspray

Denne gir ikke så veldig sterkt hold hvis du for eksempel skal spraye alt håret glatt bakover og ha det i en strikk. Da ville jeg brukt en annen spray. Men den er super for å skape volum og fall i håret. Det gir en fin effekt å spraye på krøller eller i rett hår for å skape en frisyre, også i langt hår funker den bra. Du kan også spraye den i litt fuktig hår før du tørker det for å få ekstra volum i røttene. En av mine favorittsprayer, og du får kjempemye for pengene (400 ml for 249,- her).

Kjøpe igjen: Ja.

 

L’oreal Wild Stylers Next Day Hair

Dette har blitt en av mine favorittprodukter. Denne sprayen gjør at du får et skikkelig rufsete og messy hår. Grei spray å ha hvis du akkurat har vasket og fønet håret og det ligger der helt “perfekt” og glatt. Det gir en veldig fin tekstur og gir også ekstra volum. 250 ml for 169,- her.

Kjøpe igjen: Ja.

Dermalogica Skin Resurfacing Cleanser AGE Smart

Denne rensen er en dyptrensende ansiktsrens for moden eller aldrende hud. Den inneholder melkesyre som glatter, gjenoppbygger og gir deg en kjempe ren hud. Det aktive melkesyrekonsentratet gir også en peelingeffekt, og i begynnelsen flasset jeg litt men det gikk fort bort. Rensen fungerer bra på cellefornyelsen i huden og jeg vil anbefale den hvis du er oppi 20 årene.

Kjøpe igjen: Ja.

 

Emma S. Ageless Day Cream spf 15

Denne ble jeg faktisk veldig positivt overrasket over. Det er en ganske lett dagkrem som absorberes fort i huden, og jeg føler spesielt den er god på min kombinasjonshud, fordi den ikke gir meg utbrudd. Den lukter mildt og behagelig og pumpen gjør det raskt og enkelt å få kremen ut. Likevel får jeg bedre salongkremer til en billigere pris siden jeg er utdannet hudpleier, så det blir litt sløs å kjøpe denne. Fikk den sponset i utgangspunktet, men det er absolutt en god krem for de fleste!

Kjøpe igjen: Nei.

 

Ole Henriksen Visual Truth Eye Cream

Denne øyekremen er god til å maskere rynker rundt øynene når du har den på. Den legger seg i rynkene og fyller ut så du får raskt et rynkefritt utseende, iallefall i noen få timer. Jeg synes likevel ikke øyenkremen gir nok fuktighet eller effekt i lengden. Den virker kun på rynkene når du har den på, og jeg vil at øyenkremene skal virke på de eksisterende rynkende og være forebyggende.

Kjøpe igjen: Nei.

 

He-Shi Face+Body Tanning Gel

Denne tanen er veldig enkel å påføre pga den herlige gel konsistensen. Den gir en fin farge og lukter ikke spesielt selvbruning. Den varer også ganske lenge, men jeg synes den flasser av litt dårlig. 

Kjøpe igjen: Usikker.

Tikei Mineral Foundation (farge P3)

Jeg har vært trofast mot denne foundationen i cirka 2 år nå, og jeg har fortsatt ikke funnet noe jeg liker bedre. Når jeg er tom nå så holder jeg på å gå på veggen, jeg er virkelig avhengig av denne! Den gir så utrolig fin finish utenpå den flytende foundationen min, og den gir også veldig bra dekkevne alene. Pluss for å ikke inneholder Bismuth, som feks BareMinerals inneholder. En stor favoritt!

Kjøpe igjen: Ja!

 

Mac Glaze (farge Hue)

Denne nude leppestiften gir en veldig fin lys rosa farge, og jeg savnet den ganske når jeg gikk tom. Men så fant jeg Mac Satin i fargen Myth, og nå lurer jeg på om jeg liker den bedre.

Kjøpe igjen: Usikker.

 

Max Factor Eye Brow Pencil (farge Hazel)

Denne øyenbrynsblyanten gir en utrolig fin farge til blondiner spesielt. Den er verken kjempelys eller kjempemørk, den ser rett og slett veldig naturlig ut, og er ikke for rødlig. Jeg vil si den er askegrå og passer til de fleste blondiner.

Kjøpe igjen: Ja.

 

L’oreal Sublime Bronze Fabulous Self Tanning Serum

Denne har jeg skrevet om før. Jeg er veldig fan av dette selvbruningsserumet, nettopp fordi fargen varer i veldig mange dager og selve fargen er veldig fin og naturlig, iallefall på min hud. Eneste problemet er at den flasser litt dårlig av når den først er klar for å slippe taket i huden, og det er så utrolig irriterende for den er kjempegod ellers! Men jeg har likevel kjøpt sikkert fem flasker av den.

Kjøpe igjen: Ja.

 

No7 Protect & Perfect Intense Serum

Dette er et greit serum som jeg fikk i en goodiebag for en stund siden, men det føles egentlig litt ut som en blanding mellom primer og serum. Den legger liksom en hinne utenpå huden og jeg føler ikke den virker så dypt som et serum skal. Jeg har brukt den opp men kommer ikke til å kjøpe nytt.

Kjøpe igjen: Nei.

TIGI Hair Reborn Deep Restoration Shampoo

Denne sjampoen fungerer utmerket på svekket blondt hår som følge av blondering og slitasje. Jeg brukte denne etter å ha stripet håret mitt mye, og jeg trengte å få styrken tilbake i håret. Da jeg hadde brukt den noen uker, dro jeg tilbake til frisøren og testet om håret hadde blitt sterkt igjen, og det røyk ikke så raskt som det pleide. Så denne fungerer bra, og jeg kommer til å kjøpe den igjen om håret blir veldig slitt.

Kjøpe igjen: Ja.

 

Sebastian Hydre maske og balsam

Jeg elsker Hydre serien til Sebastian, og disse produktene er inget unntak. Masken fungerer best på naturlig hår, men balsamen fungerer kjempe bra på extensions og på naturlig hår. Den gir masse pleie og fuktighet uten å tynge håret. Min “go-to” av de balsamene som står i dusjen. 

Kjøpe igjen: Ja.

 

TIGI Catwalk Fashionista Violet Shampoo

Denne lillasjampoen gir en veldig profesjonell farge på håret, den disponerer akkurat nok farge til blondt hår som trenger å bli litt kaldere. Denne er beregnet på å kunne brukes litt oftere enn vanlige lillasjampoer, for å opprettholde et kaldt skjær i håret. Den er altså ikke supersterk, men jeg synes den er helt perfekt. 250 ml for 159,- her.

Kjøpe igjen: Ja.

Innlegget inneholder reklamelenker

10 kommentarer
    1. Jeg har selv Fashionista shampo og balsam etter anbefaling fra min frisør for jeg skal gå fra brunette til blond, men når jeg vasker håret så virker det fett under……vasker det mellom 3-4 ganger i uken. Har du opplevd dette?

    2. Ser jeg feil, eller har du glemt å skrive om sublime bronze (hvis det er det det står)?
      Ellers digger jeg disse innleggene =D

    3. hmmmm……ja kanskje det, jeg får bruke en annen balsam og se om det hjelper 🙂 Kjedelig å ha kjøpt så dyre produkter og så ender man opp med fett hår 🙁

    4. Hei!
      Kan du skrive litt om L’Oreal Sublime Bronze produktet? Lurer på om det er noe å teste ut 🙂
      Ser du har glemt å skrive om den her i innlegget.

    5. Hei! lurte på hvor du har kjøpt tigi deep restoration shampooen? får man kun tak i den på frisørsalonger, eller går det ann å bestile den over nett også?
      Kjempe fin blogg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg