Plaid coat







Skirt Chicwish (ad link) // Coat Chicwish (sold out) // Cashmere sweater and boots ZARA // bag Marc by Marc Jacobs

Håper dere har hatt en fin helg, folkens! 🙂 Akkurat nå sitter jeg og venter på at kjæresten min skal komme hjem, han har nemlig hatt julebord på danskebåten denne helgen. No ladies allowed…I dag skal jeg også gå løs på garderoben min som trenger en seriøs opprydning. Istedetfor tre klesstativer har jeg nå kun ett stativ på grunn av at det er så mye integrerte garderobeskap fra før av her, og når jeg skal holde styr på klærne inni skapet så går det ikke alltid like bra. Jeg har også lyst til å legge bort alt det jeg ikke bruker, det blir jo bare masse rot og mye vanskeligere å kle seg. Noen som kjenner seg igjen?

Forresten, så lurte jeg på om dere ville være så snille og gjøre meg en tjeneste? Jeg ligger veldig bra an i konkurransen om hvem som har best Audrey Hepburn look av bloggerne, ligger kun et par stemmer under, så det hadde vært så gøy om du ville stemme på meg! Om jeg vinner får jeg dele ut den nye Excess Shimmer øyenskyggen til Max Factor til flere av mine lesere! Vinneren blir kåret første desember, og det går kun an å stemme en gang 🙂

Se lookene og stem på MaxFactors Facebookside HER

9 kommentarer

Siste innlegg