Gjør deg klar til festsesongen

Nå er allerede festsesongen i gang med julebord og diverse, og da synes jeg det er digg å ha klart et par kjoler og accessories til når anledningen byr seg. Jeg pleier alltid å være så sent ute, men denne gangen skal jeg sikre meg kjole til både julefester og nyttår tidligere, så jeg får de jeg vil ha! Under har jeg plukket ut mine favoritter fra Nelly – både kjoler, sminke og accessories 🙂

Nelly reklamelenker

1. HER // 2. HER // 3. HER

4. HER // 5. HER // 6. HER

7. HER // 8. HER // 9. HER

 


 

1. Smokey Eyeshadow Palette HERE

2. NYX Make Up Setting Spray HERE

3. NYX Two Timer eyeliner HERE

4. IsaDora Contouring Kit HERE

5. Make Up Store Duo Lipstick HERE

6. Make Up Store Red Lipstick HERE

7. Make Up Store False Lashes HERE

8. Deborah Lippmann Nailpolish HERE

9. O.P.I. Nailpolish HERE

1. Quilted bag HERE 

2. Pom pom pumps HERE
3. Triangle earrings HERE
4. Diamond earpiece HERE
5. Necklace HERE
6. Marc by Marc Jacobs clutch HERE
7. Embellished heel HERE
8. NLY pumps HERE
3 kommentarer
    1. Tror jeg må skynde meg å bestille meg noen over nett selv, men rakk ikke å bestille til lørdagen, så fant en paljettkjole i dag i gull etter mye frem og tilbake. Den gullkjolen fra Nelly med utringing ser så fin ut, men er redd for at det vil se for vulgært ut på meg :/ men tror den hadde vært kjempe fin på deg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg