Sneak peek + Black Friday tilbud!


I dag har jeg vært i et par møter og vært i Bogstadveien og tittet litt. Ellers har jeg stort sett surfet på nettet etter gode kupp, det er jo trossalt siste fredagen i november, Black Friday, altså den største shoppingdagen i året med masse gode tilbud! Denne dagen går meg ofte hus forbi, men i dag har jeg fått klikket meg hjem en del fint.

 

Noen av de beste tilbudene (Gjelder kun i dag!):


Nelly -20% på salg over 500 kroner med koden BLACKFRIDAY

Asos -20% på alt, med koden CYBERWKND20

Missguided 20% avslag med koden CYBER20

Urban Outfitters Europa opptil 50% rabatt med koden BFDELIVERY 

Boohoo opptil 30% rabatt + fri frakt

Ellos 20% avslag

Allsaints 20% avslag med koden CYBER

Shopbop opptil 25% avslag med koden GOBIG14

 

Håper dere finner noe fint! ;*

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg