Dagens outfit



Hoodie SheInside // Shoes Timberland (ad link) Faux fur Stars by Jonas Hallberg // bag ZARA // skirt gina tricot 

Anders var så snill og tok noen bilder av meg i dag rett før jeg skulle i et tidlig møte. Vi hadde faktisk så dårlig tid at vi brukte under fem minutter på å ta bildene, det er vel rekord tror jeg. Tenk at det er helg allerede dere! Herliig. I morgen skal jeg til Sverige en tur tror jeg, og så skal vi i bursdag senere på dagen. Jeg har ikke vært ute på en måned så det blir gøy. I kveld skal vi se Idol og spise noe godt, mm.. Har jeg fortalt at Anders lager verdens beste lasagne a la Fotballfrue?? Kom hjem en dag fra trening og der lå den sykeste diggeste lasagnen, omg. Du finner oppskriften her. Hva skal dere i helgen? 

Get the look… (click on the pictures)

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
8 kommentarer

Siste innlegg