80-tallet: Madonna

Annonse


Stem på denne månedens look HER.

Denne gangen, i forbindelse med Max Factors 100-årsjubileum, stod 80-tallsikonet Madonna for tur. To andre bloggere og jeg skulle hver gjenskape en spesiell Madonna look, og her er altså mitt bidrag. Jeg synes det er kult at Madonna var så rebell før i tiden, og gikk med akkurat det hun ville, og sminket seg akkurat slik hun ville. Hun var med på å skape mange trender på 80-tallet. 


Gwyneth Paltrow’s versjon og Madonna


Til denne looken har jeg brukt denne sminken fra Max Factor:

1. Utsolgt 2. her 3. her 4. her. 5. her 6. her 7. her 8. her 9. her

Du får -20% på all sminke fra Max Factor i desember ved å bruke rabattkoden “glamour”.

Tenk at jeg vant sist gang også, da! Da var det 70-tallsikonet Farrah Fawcett vi sminket oss som. Tusen takk for stemmene, dere!

Det hadde vært SÅ hyggelig om dere ville stemme på meg på Madonna looken også, på Max Factors Facebookside HER

8 kommentarer

Siste innlegg