Orange pleated

Fikk dette flotte skjørtet fra Cos av kjæresten min til jul, var det ikke kult? 🙂 I går var Anders, Kristoffer og jeg ute på byen en tur og det var så gøy! Møtte så mange kjentsfolk som jeg ikke har sett på lenge. Alle er jo hjemme i Haugesund nå i julen og det er så kos. Nå ligger Anders og jeg og sløver i sengen, vi skal snart spise frokost og så skal vi på kjøpesentrene en tur. Det er jo den store byttedagen/shoppedagen! Så skal mamma lage kalkun med stuffing senere, naaam, og så skal vi en tur på byen igjen. 

Håper dere har hatt en fin julefeiring og koser dere i romjulen!

9 kommentarer
    1. Aha, det gjør det jo enda kulere! Tydelig at du har en bra kjæreste, som i tillegg har god klessmak, og det er jo absolutt et pluss 🙂
      Nå har jo kjæresten min også kjøpt mange fine plagg til meg og skutt blink flere ganger, men så er jo jeg sammen med en jente også da :p

    2. Craaaazy fint hår! kan du fortelle hva du har brukt for å få det sånn? =)
      også lurer jeg på en ting til ang hår. haha. ser du har både brukt extensions fra kalisi og jersey hair. hva er du mest fornøyd med? har selv hatt fra jersey, men skal teste ut kalisi nå, så litt spent på om det er noe særlig forskjell 🙂 syns håret fra jersey ble veldig tørt veldig fort, selv om jeg gjorde alt etter oppskriften. så litt spent på om det er noe forskjell i kvaliteten.

    3. Cajo: Takk for det! Her har jeg sovet med en løs flette og så krøllet det litt med Mast 2 etterpå tror jeg. Nå er det veldig lenge siden jeg har brukt Kalisi, men utifra det jeg har erfart så synes jeg håret fra Jersey er hakket bedre. Hvis det har blitt altfor fort tørt og trått så kan det være fordi de har fått feil fra leverandøren, så hvis håret ikke er som det skal så kan en jo gå tilbake med det. Nå skal jeg prøve Hempz sine extensions hos Jersey Hair, og de er visst fantastisk gode, i tillegg er det mer hår på hvert feste, så jeg har store forventninger i forhold til det 🙂 Jeg kommer til å skrive et innlegg om det når jeg har satt det på og testet det. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg