GIVEAWAY! 3x nyheten Facefinity Primer

Ettersom jeg vant den forrige Max Factor konkurransen, hvor jeg sminket meg som 70-tallsikonet Farrah Fawcett, så får jeg nå dele ut 3 stk av nyheten Facefinity Primer fra Max Factor til dere! Tusen takk til alle som stemte 🙂

Det blir 3 vinnere som får hver sin Facefinity All Day Primer. 

Primeren brukes som et grunnlag før en påfører foundation, blant annet for at sminken skal holde lenger. Den inneholder også solfaktor 20 som er superviktig å bruke hele året rundt, men spesielt nå som vi nærmer oss vår og sommer. I tillegg dekker Facefinity All Day Primer over ujevnheter i huden og absorberer overflødige oljer i huden. Den kan også brukes som base under øyenskygge, noe som gjør at øyensminken holder seg mye bedre. Altså et nyttig produkt i sminkepungen!

– Det eneste du trenger å gjøre for å være med i trekningen er å legge igjen en kommentar med navn og epost. –

Hyggelig hvis dere vil stemme på denne månedens look også, hvis jeg vinner så får jeg nemlig dele ut enda flere premier til dere! 🙂

Konkurransen avsluttes på søndag 11. januar og vinnerne vil bli kontaktet via epost. Lykke til!

42 kommentarer

Siste innlegg