Grey asymmetry


Asymmetric top Chicwish (ad link) // Skirt H&M Trend

I dag har jeg bare slappet av hjemme fordi jeg fortsatt ikke er frisk av den forbaska influensaen. Akkurat nå sitter jeg og ser på Dr. Phil som endelig har fått nye episoder, wuhu, små hverdagsgleder! Ellers har jeg grodd fullstendig fast i Macbooken min i denne sykeperioden, fy f**n som jeg elsker den. At jeg satt på Windows 8 for noen uker siden er helt fjernt. Mac er så ubeskrivelig mye bedre.

Jeg har forresten lyst til å reise til USA nå, savner det så mye. Det er nesten to år siden sist. Fikk ekstremt lyst til å være publikum på Dr. Phil Show i LA igjen her om dagen: “Du blir med igjen, Anders??!” Haha, jeg er så nerd. Det koster jo bare ca 2000 kr tur retur NYC nå, utrolig billig. Det som er trist er at den norske kronen er så utrolig svak nå, og det er sur nepe når en skal på shopping i USA.

I morgen skal jeg på konsert med Anders, Julian og Kristoffer. Det blir skoi.

Et dokumentartips forresten (kanskje mest for jenter): The Dark Matter of Love på Netflix.

Hva er planene deres for helgen? ♥

15 kommentarer

Siste innlegg