“Nordic” Make up look

Dette er den tredje og siste av Make Up Stores vinterlooker som jeg gjenskaper, og den heter Nordic. Det er veldig uvant for meg å gå med både blå øyenskygge og sort kajal på våtkanten, men det er gøy å teste ut litt forskjellig. Ble faktisk litt glad i den sorte kajalen igjen merket jeg. Øynene blir så utrolig markerte da, sammen med en smokey look. Jeg synes det er viktig å variere sminken litt iblant for å teste ut hva som passer en, så hvis du har noe sminke liggende hjemme, så eksperimenter litt! Kanskje du finner din nye signaturlook 😉

Dette brukte jeg fra Make Up Store (sponset sminke):

1. Her 2. Her 3. Her. 4. Her (Nelly affiliatelenker)

Mine favoritter her er den mørkeblå øyenskyggen og den fine, rosa lipglossen med LED lys inni.

 

Her er de tre sminkelookene: November – “Brave” , Desember – “Renessaince”, New Years “Nordic”


12 kommentarer

Siste innlegg