HALV PRIS på tape extensions!

Sponset behandling


I forgårs var jeg på Frogner hos HildeJersey Hair og satt på nye extensions. Først stripet hun håret mitt, og stripene ble akkurat slik jeg ønsket. Jeg ville ha litt kontrast mellom blonde, beige og brune striper slik at det ble mer spill i håret. Jeg er så fornøyd! Hilde Christina er en kjempe dyktig frisør, hun er eier av Jersey Hair og har veldig mye erfaring fra frisørbransjen.

Tape extensionsene hun satt på meg heter Jarmann Beerenberg og de er med hånden på hjertet de beste extensionsene jeg noen gang har hatt. De har dobbelt så mye hår per feste, og håret er mye bedre i kvalitet enn alt annet jeg har prøvd. Det er så tykt og herlig! Akkurat nå får dere lesere hele 50% avslag på tape extensions! Bedre tilbud enn det får du ikke nok ikke noe annet sted på så bra hår som dette. Det vil si at en pakke koster 1250,- istedetfor 2500,-. Normalt trenger en 1-2 pakker, avhengig av tykkelse på ditt eget hår.

Bilde lånt fra @jarmannbeerenberg

For å pleie håret og extensionsene fikk jeg med meg nye Hempz produkter. Jeg har brukt Hempz en stund nå og er veldig fornøyd. Det er nok de beste hårpleieproduktene jeg har brukt. Spesielt kuren er kjempe næringsgivende og fyldig, mamma kjøpte den også etter at hun fikk prøve den. Du finner alle produktene deres her, og også i Jersey Hair salongen på Frogner.

Tilbudet gjelder ut januar. Sjekk prisene HER ♥

 

15 kommentarer

Siste innlegg