Coffee shop

I dag møtte jeg søteste Kaja på Espresso House for å ta en kaffe. Det er alltid like hyggelig å møte denne blide jenta ♥ Hun drakk den merkeligste og diggeste teen, Chai Roibos, smakte søren meg marshmallows, mm!

Kaja satt på tape extensions hos Hilde på Jersey Hair her om dagen og det ble så mye tykkere! Hun har allerede like langt hår som extensionsene, men hun har hatt litt tynt hår, så det var tydelig forskjell nå. Det er enda halv pris på dem, så du får én pakke for 1250 istedetfor 2500 🙂

Nå skal jeg spise brie og kjeks og se på noe gøy! Håper dere har hatt en fin tirsdagskveld ♥

7 kommentarer
    1. Vet du hvordan disse extensionene er på hår som er av veldig fin og tynn struktur? Har fryktelig lyst på extensions igjen, og ser det er et godt tilbud på de nå også. Bare redd de skal slite på håret mitt siden jeg har så fine, tynne hårstrå. Kan man ha festene litt høyt for å få mer volum øverst, eller fester de det sånn ca rundt midten av hodet? Takk for svar 🙂

    2. Thea: Hei Thea! Jeg har ganske tynne hårstrå selv, og det har venninna mi her også, så jeg tror nok ikke det skal være noe problem. Det sliter minimalt på håret med tape. De har en fast metode å feste det på, men de tilpasser det nok litt etter hvor tykt eller tynt hår du har 🙂

    3. Hei Heidi 🙂
      Jeg forhåndslanserer våre svenske moteprodukter for kjendiser og store bloggere.
      Siden stilen din passer med merkevaren vår, vil vi at du prøver et par.
      Send meg en e-post så jeg kan sende deg mer informasjon.
      Ha en flott dag!!
      Carl

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg