Sweet time


Macaroons & Chai latte

Jeg er en stor søtmums, og ofte dropper jeg middag for søtsaker. Helst fordi jeg ofte ikke har så god appetitt, og da er det enklere å hive ned på noe som er veldig godt! Makroner er digg, og det er gøy å smake alle de forskjellige typene, finnes til og med med blåbær smak. På en annen side er sukker ekstremt dårlig for huden og kollagenproduksjonen, så jeg må bare slutte snart med alt dette sukkeret. Hvis noen har noen gode tips for å slippe søtsuget, erstatninger, whatever – kom gjerne med det!

Ellers skal jeg få nytt kamera i dag, og jeg gleder meg så jævlig! Dermed skal jeg selge mitt Nikon D7000, som jeg har flere objektiver til – vidvinkler, makro og 50mm – så hvis du er interessert så kan du sende meg en epost på [email protected]

 

13 kommentarer

Siste innlegg